tirsdag 26. februar 2019

Vårtegn i Klæbu


Våren er kommet til Klæbu. De første vårtegnene er ute og går. Det er ikke Hestehoven folket i Klæbu ser etter de første vårtegnene, men når folket ved Selli Rehabilitering er ute og går på krykker og med rullator. I dag gikk vi i flokk og følge opp mot kirken. Et underlig haltende, rullende, stavgående følge. Noen gikk fort, mer som med Klæburykket, andre trillet nesten baklengs og ble berget av en fysioterapeut. Det var slik at når jeg gikk der på vei mot kirken så la jeg merke til et reir, da slo det meg. Er du rede? Jeg var i hvert fall ikke rede for hele strekningen, protesen kom ut av stilling og jeg begynte på den gale vei. Holdt på å gå i ring, så jeg ble tvangssendt tilbake med følge og hun nektet å gi slipp på meg før jeg var vel i hus. Det ble ikke noen kirkeganger av meg i dag. Jeg får prøve på nytt en annen dag, men det er hyggelig å være vårtegn i Klæbu, selv om jeg gikk glipp av kirkekaffen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.