torsdag 14. februar 2019

Livets Lotto


Jeg vant 180 kroner i Lotto i går. I dag, etter å ha ristet av meg vinnerrusen fikk jeg storgevinst igjen og det var bare meg som var med i trekningen. Jeg klarte å gå tilnærmet uten å halte og uten krykker i ca 70 meter. Kunne greid 100, men fysioterapeuten stoppet meg. Redd for at jeg stakk av tenker jeg. Glede har fått en annen dimensjon etter at jeg amputerte beinet. Lottogevinsten er bare penger, men den stor gevinsten er å være født i Norge.  Leve i et land der Staten har et helsevesen som gjør det de kan for å få det best mulig for oss pasienter. Selvfølgelig er det ting som ikke er greit (Pasientreiser), men i hovedsak har vi et flott system som er gull verdt den dagen du trenger det. Premien min var å få beholde livet en stund til og en protese som har ledd i ankelen og som løfter meg opp fra rullestolen mange timer hver dag. Snart venter geocachene i skogen. Bare vent J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.