lørdag 16. februar 2019

Bivirkninger

Jeg har blitt rammet av en alvorlige bivirkninger etter amputasjonen av foten. Det har oppstått gradvis og snikende de siste månedene uten at jeg har lagt merke til det. Det er verst i helgene, da kan det slå kraftig ut. Det kan ha ligget latent sier helsepersonellet her, noe jeg tviler på. Har ikke hatt et snev av symptomer tidligere. Symptomene er tydeligst når det er kaldt. Tror kanskje jeg ikke kan bli kvitt det, men skal kjempe imot dette også. Gåturer i naturen og geocaching kan være et botemiddel sier legen. Det høres beroligende ut. Da kanskje jeg blir kvitt plagene. I kveld har jeg vært spesielt utsatt. Interesse ludis, heter fenomenet på latin. På norsk heter det sportsinteresse. Jeg ser på hopprenn som jeg er totalt uinteressert i og har vært innom nivået skøyteløp, så alle skjønner hvor alvorlig smittet jeg. Måtte høyere makter fri meg fra en fotballkamp. Jeg er også livredd at det hele kan føre til dans.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.