fredag 22. februar 2019

I ånden av Åge Samuelsen




- Slipp krykkene og gå.


Det sies at predikanten Åge Samuelsen sa dette til troende i menigheten. Det sies også at de falt. Det gjorde ikke jeg. Og det var heller ikke en predikant som ba meg slippe krykkene. Det var en fysioterapeut som hadde troen på at jeg fikk til å gå uten krykker.  Det handlet om tro her også. Jeg visste at det gikk, jeg hadde tjuvtrenet på rommet. Starten er litt haltende, men så går det bra. Sier som de gjør på VM, greit å ha et godt støtteapparat og da jeg gikk ned til middag uten krykker, hørte jeg på sidelinjen.
- Gi mannen en krykke


Det hjelper å ha nummer 46 i sko. Da står en bedre plantet i bakken, skulle jeg falle så har jeg en solid airbag som tar imot resten. Vi har øvd på å komme oss opp etter fall. Det var ikke akkurat noe syn for øye og ute i felten har man kanskje ikke en ribbevegg å dra seg opp i. Gruer i alle fall til første fall.

1 kommentar:

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.