onsdag 1. november 2017

Bittelite grann!




I dag har jeg hengt meg opp i grann. Hvor stort er et grann? For ikke å snakke om et bittelite grann. Var på sykehuset i dag for kontroll og fikk beskjed om å vente bittelite grann. Det tok en time. Om de har rett, så er altså bittelite grann ca en time, men det sier meg slettes ikke hvor stort et grann er. Det kan ikke være en time, men kanskje det er 12 timer, 24 timer, en uke? Hva vet jeg? Kanskje det er et flytende begrep, slik at uansett hvor lenge man venter har man ventet bittelite grann. I tillegg, når et bittelite grann er ca en time. Hva er da begrepet for å vente i fem eller ti minutter. Forslag til skala kommer her:

Nano bittelite grann

Mikro bittelite grann

Makro bittelite grann

Bittelite grann

Bittemye grann


Ventet bittelite for lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.