fredag 17. november 2017

Trekkfuglene kommer feil vei!



Jeg så at det har kommet stær hit i dag. Ganske uvanlig på denne tiden av året, men optikeren sa at grå stær var ganske vanlig i min alder og da får jeg tro henne på det. Rart at optikere vet sånt forresten. Hun sjekket øyene mine nøye og målte i alle bauer og kanter og gir meg nye briller. Det er bra for da kan jeg se både svart stær og grå stær mye bedre. Kanskje en liten lommelerke også om jeg er heldig. Jeg stusser nå på at folk i min alder ser den grå stæren bedre enn andre da. Kanskje hun mente jeg var blitt litt senil og ikke ville si det direkte. Kanskje hun trodde at jeg trodde det var vår. På jobben har vi mange veterinærer, jeg tror jeg foretrekker de om denne stakkars fuglen skal opereres, men det hastet visst ikke. Godt er det å få nye briller.


Har også kjøpt meg en egen synstest som jeg skal bruke når førerkortet skal fornyes. De trodde de skulle lure meg med denne papegøyen, men jeg så straks at det var en kvinne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.