fredag 15. desember 2017

Slangemenneske


Hvem skulle trodd at en mann med min korpus skulle bli et slangemenneske? Ingen med sin forstand godt bevart, men det har jeg altså vært de siste 14 dagene. Slangene stakk meg i armen utallige ganger og sprøytet inn gift som skulle knekke bakteriene som herjer. Giftslangene oppførte seg eksemplarisk i perioder, andre ganger bet de så hardt at jeg trodde blodårene skulle sprekke. Det gjorde de også. Nå har jeg gått over på å bli slangetemmer og lagt slangene på hylla en stund. Trør ikke si for godt, men det håper jeg jo. Gledet meg til å gå over på piller i stedet, men der gledet jeg meg for tidlig. Nå vet jeg hvordan en utslagsvask har det som blir utsatt for Plumborens. Skrekk og bevare min kropp for en opplevelse og den skal vare i en måned. De indre organer har julevask, stoffet er så sterkt at jeg må ha medisiner for å ta medisinene. Pøser på med Biola, burde blitt sponset av Tine, men de har vel nok med å holde skiløperne med ladninger. Ønsker meg Biola i julegave.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.