tirsdag 5. desember 2017

Sayonara!


Starter japansk i dag. Uttrykket betyr på gjensyn. Jeg reiste fra sykehuset på Levanger i dag og er overflyttet til DMS i Steinkjer. Jeg har sagt takk for meg så mange ganger nå at jeg jeg velger å si på gjensyn. Det kan høres ut som om det er veldig pessimistisk, men for meg er det viktig å legge lista så lavt at jeg kommer over. Det er viktig å komme over lista. Gjentatte riv gjør noe med motivasjonen og troen på at man kommer over i neste forsøk. Det er ikke så mange ukene siden jeg satt inne på personalrommet her jeg ligger nå og holdt foredrag om hvordan det er å være pasient og hvordan jeg opplevde å være her. Jeg sa ha det den gangen. Da trodde jeg ikke at jeg skulle hit på en stund. Nå er jeg her og føler det litt rart. Hva tenker de som jobber her? Hvordan skal jeg takle å være pasient-foredragsholder- og så pasient igjen? Så nå er jeg tilbake på arenaen og kjemper om å komme over lista og merkelig nok, her er det lov med dop.

Sayonara!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.