mandag 11. desember 2017

Skjært til beinet!




På jobben må vi som andre statlige etater for tiden spare og redusere både på utgifter og gjøremål. Noen mener vi har gått så langt som mulig og skjært inn til beinet. Jeg skal ikke ta opp jobbdiskusjonen her, men dette med å skjære helt inn til beinet føler jeg sannelig at jeg har bidratt med. Ikke bare helt inn til, men også inn i. Så det er en smertefull prosess. Tenkte jeg skulle tilby min ekspertise i så måte. Tenkte det var greit å halte foran og føle på hvordan det er, før resten av gjengen på jobb får samme opplevelse. De i kjøttkontrollen vet kanskje litt om det, mens de som legger nasjonale budsjett sikkert har noe å lære. Det kan fort bli komplikasjoner når man skjærer helt inn til beinet. I know!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.