onsdag 1. juni 2022

Xtend your Life

Du blir kanskje lei av å høre om min interesse for geocaching, men for meg er det en viktig del av livet som jeg også tror forlenger livet. Gode opplevelser gir glede og jeg tror glede forlenger livet. "En god latter forlenger livet" heter det.  Så om du ler av eller med oss geocachere så kan det fort være en livsforlenger. Jeg har en forståelse av at det er lett å le av gamle menn som kryper under bygninger, klatrer i trær eller som bruker lange fiskestenger for å få tak i en plastboks høyt oppe i et tre. Du skulle bare oppleve å se ansiktene på de som kommer forbi og ser en mann fiske oppe i et tre. Vi ler av det selv også, men dette er altså aktiviteten som gir oss masse glede, nye venner fra inn og utland. Vi kommer på steder der du aldri hadde drømt om at du ville dra til. Vi ser naturperler som smelter hjertet og som vi snakker om lenge. Vi opplever morsomme situasjoner som vi humrer godt av. Vi opplever turliv, byliv, sightseeing, bratte stup, høye trær, undrende blikk, finurlige hjelpemidler for å finne en cache å logge. Vi får trent hjernebarken når oppgaver skal løses og vi har noe å prate om når vi treffes på event. Vi hjelper hverandre med tips og når kroppen sliter i de bratteste bakkene. Vi smiler til hverandre og etter korona kan vi nok en gang si hei med en god klem. Jo dette er med på å Xtend my Life.


 #kjellovik#lovikkjell#bare1fot#xtendyourlife,  #lindhextend


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.