mandag 20. juni 2022

Egg og bekken


 Skitt la gå, dere får tåle litt skitprat i dag. Jeg tenker tilbake på tiden på sykehuset der jeg var sengeliggende og ikke kunne komme meg ut på en vanlig do. Jeg hater bekken. Prøvde å se lyst på det og tenkte på søndagene da vi fikk egg og bekken til frokost. Han i nabosenga var ikke så nøye på det. Han trengte ikke bekken og det var lett å merke. På et sykerom må man bare finne seg i at frokost og dobesøk kan skje samtidig. Da bør man ikke være kresen. Jeg hater bekken, men det var lite man kunne gjøre med det. Jeg opplevde en merkelig seanse. Jeg hadde fått utdelt mitt bekken og det var satt på plass der det skulle. Så banket det på døra og inn kommer en sykepleier. Hun kom bort til senga mi og rakte fram handa for å hilse. Det er en egen helt unik følelse å håndhilse på et menneske mens man sitter(ligger) på do. Ligge der å føre en vanlig samtale føltes ganske absurd. Jeg hater bekken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.