onsdag 2. mars 2022

Flaks eller uflaks


 Av og til får jeg høre at jeg har hatt maksimalt uflaks som måtte amputere en fot og etterpå få Parkinson. For det første tror jeg ikke det har noe med flaks og uflaks å gjøre. Skulle det likevel være slik, så kan det jo hende at det noen mener er uflaks for meg slettes ikke er det. Jeg vil si jeg har kjempeflaks som bor i Norge når uhellet er ute. Jeg får dekket utgifter, gratis sykehus og god oppfølging hele veien. Jeg har tilpassede proteser der Lindhe Xtend lar meg prøve ut sine supermodeller. Foreløpig bor jeg i et land der jeg slipper å flykte fra kuler og raketter. Jeg har levd et helt liv uten å mangle mat, klær eller omsorg. Jo, jeg har definitivt flaks. Jeg har venner som bryr seg om hvordan jeg har det. Jeg har en fin familie og gode naboer. Jeg kan skrive og ytre meg fritt uten å havne i fengsel eller bli drept for mine meninger. Jeg har ikke bare flaks. jeg har kjempeflaks. Jeg har vunnet 50 kroner i Lotto flere ganger. Jeg har aldri vært arbeidsledig og har hatt mange spennende jobber med gode kollegaer. Derfor betyr ikke en avkappet fot og et snev av Parkinson at jeg har hatt uflaks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.