mandag 28. mars 2022

Om å vente


Jeg har vært så heldig at jeg får kjøre en serie foredrag for avdelingene jeg har har vært innlagt på i forbindelse med amputasjonen av foten min og boken som kom ut som en følge av observasjoner jeg gjorde. Tenkte du skulle få dele noen tanker om det å vente på ting når du ligger på et sykehus:

Vente bitte litt

Vente på å bli bra.

Vente på å bli behandlet

Vente på skyss.

Vente på prøvesvar

Vente på mat

Vente på stikket i armen.

Vente på besøk

Vente på at medisinen skal virke.

Vente på at posen med intravenøs væske skal bli tom.

Vente på nye runde med intravenøs behandling

Vente på hjelp når du har trykket på knappen.

Vente på å bli utskrevet

Vente på å bli bra.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.