fredag 24. september 2021

Bare en fot


 Jeg har i flere år jobbet med en bok som jeg har kalt "Bare en fot" Den handler mye om kommunikasjon i helsevesenet observert fra sykesenga. I fire år var jeg ut og inn av sykehus og rehabiliteringsinstitusjoner. Det ble tolv operasjoner før foten ble fjernet. Under veis møtte jeg fantastiske mennesker som gjorde det de kunne for at jeg skulle bli frisk og ha det best mulig. Boken er ment som en hyllest til de menneskene jeg møtte, selv om den også forteller om noen få episoder jeg kunne vært foruten. Boken skulle vært ferdig for minst et år siden og det er ikke Korona som har skyld i at den ikke har kommet ennå. Skrivesperre har stoppet fingrene fra å trykke på tastaturet. Boken er skrevet med et glimt i øyet, men har også en alvorlig undertone. Nå sitter jeg og finpusser den før jeg sender den snart til korrekturlesning og gjennomlesning. Så blir det spennende å se om noen gidder å kjøpe den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.