torsdag 21. mars 2019

Heimebane



Jeg har vært hjemme i litt over en uke. Lag som spiller på heimebane skal ha en fordel, men jeg er ikke så sikker på om heimebane i min situasjon har denne fordelen i forhold til at alt er tilrettelagt. Mye utstyr er satt inn, men det er trangt og tungt å komme seg over dørstokkene. Rullestolen går ikke inn på badet der dusjstolen står. Fallet på badegulvet er galt så fotbadet tar jeg i motsatt ende av badet. Har nettopp revet ut dusjkabinettet for å komme lettere til. Oppdaget selvfølgelig ikke at fallet var feil vei. Gode råd er å rive opp gulvet, men gode råd er dyre, så løsningen blir noe annet. Nå ønsker jeg meg badekar med dør, men det mener ekspertene at jeg ikke vil mestre, men der tror jeg de tar feil. Frustrerende å bruke tid på å få ting til å funke. Kanskje løsningen er å finne en passende leilighet, men så satte de opp styringsrenta i dag, og for oss som har bare en rentefot så er det mye penger å bruke på tilpasninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.