torsdag 3. januar 2019

Takk til ortopeden ved St.Olav


Det har gått to måneder siden jeg ble lagt inn på ortopeden ved St.Olav. Nå er det utreise. En skulle tro at det var en lykkes dag, men det er nok ikke udelt en glede. Folkene på avdelingen har gjort en fantastisk jobb for å få meg i bedre form. Jeg er en stor takk skyldig Silje(fysio), Maren, Karen, Annikken, Heidi, Stina og hele resten av gjengen som arbeider her. Takk til leger som prøvde det de kunne for å redde en ødelagt fot. Takk for at dere til slutt fjernet foten og satte meg inn på en ny og betydelig bedre hverdag. Takk for godt stell. Takk for ei hand å holde i når vanskelige valg skulle tas. Takk for mildt press for å komme framover. Takk for ryggvask, støtte når svimmelheten kom og for at dere gjorde mer enn dere trengte. Takk for skålen med frukt og den andre med Twist. Det er så mange som klager på helsevesenet. Dette er en uforbeholden ros av en flott avdeling der latter og alvor går hand i hand. Tusen takk for hjelpen hver enkelt av dere. Om det går an å bli glad i en sykehusavdeling så har jeg blitt det. I morgen går turen til et nytt sted der jeg vet jeg blir tatt godt hand om. Det er ikke bare skifolket som trives i Meråker. Jeg har til og med fått meg egen reisefot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.