fredag 12. mai 2017

Venting



Jeg venter og venter. Jeg venter hele tiden. Jeg venter på at klokka skal bli ni. Jeg venter på at potetene skal koke. Jeg venter på posten. Jeg venter på at den smertestillende tabletten skal virke. Jeg venter på at datamaskinen skal oppdatere seg. Jeg venter på at den digitale klokka mi skal bli fulladet slik at den virker i 14 dager igjen. Jeg venter på at noen ringer på døra og sier hei. Jeg venter på at hunden skal gjøre fra seg så jeg kan komme meg inn i stua igjen. Jeg venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig. Jeg venter på at kaffemaskinen skal bli ferdig. Jeg venter i kø på butikken. Jeg venter i kø i trafikken. Jeg venter på at ungene skal komme hjem. Jeg venter på at Lottokupongen skal gå inn. Jeg venter på våren, sola og varmen. Jeg venter på at sår gror. - Du er nummer 41 i køen, jeg venter på svar i telefonen. Jeg venter i sykehuskø. Jeg venter på toget skal komme og at toget skal gå. Oppdaget plutselig at huset mitt er et venterom. Hva er det jeg egentlig venter på?


Jeg har ventet så mye at nå er jeg helt forventet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.