tirsdag 19. oktober 2021

Mokkabønner og Kamferdrops


 Det er ikke tvil lenger. Jeg har blitt pensjonist. Jeg er oppsatt både med Mokkabønner, Kamferdrops og skoskje. Mine tidlige herlige kollegaer hadde spart sammen sine siste slanter og egenhendig kjøpt inn en sluttpakke og et pensjonistkit. I tillegg fikk jeg og herr Parkinson rytmeinstrument, så nå ligger vi i hardtrening for å reise på turne til våren. På grunn av den forferdelige pandemien ble det ikke noen avslutning etter at jeg sluttet i Mattilsynet i mars. I mellomtiden hadde regiondirektøren også kommet på bedre tanker og fulgte i mine fotspor, så vi ble hedret med dunder og brak i vakre omgivelser. Nå sitter jeg og smatter på kampferdrops og minnes gode kollegaer regionalt og nasjonalt. Takker med dette offisielt for mange gode år i Mattilsynet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.