mandag 11. oktober 2021

Høst


 Hagen er blitt gul uten at jeg kan gjøre noe med det. Den gulner raskere enn jeg liker. Kanskje er jeg også i ferd med å gulnes selv og heller ikke det kan jeg gjøre noe med det. Skulle bare ønske at jeg også får en fargerik høst før skjelving vil riste alt løv av. Har egentlig stor tro på det. Høsten er egentlig en vakker periode av året og livets høst kan også være vakker. Det er godt å kunne nyte denne tiden uten å måtte gjøre noe aktivt, man kan til og med nyte regndråpene, glede seg over små glimt med sol og se på at et et enkelt blad gir slipp på greina den har hengt på helle våren og sommeren, der det har trosset noen kraftige stormer. Ha en vakker høst enten den er solfylt eller river litt i husveggene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.