mandag 25. oktober 2021

Kriminell mat


Tatt på fersken etter et raid i butikkhyllene. En pose hvetemel er siktet, men nekter straffeskyld. Det viste seg likevel at det  hadde rent mel i posen. Dermed er tiltalte frikjent og ikke an-melt.  Mel-lom oss  sagt er det bare en ordlek kommet dalende inn fra en god venn som jeg bare måtte dele denne uka. elsker slike ordspill og har en hjerne som fryder seg når jeg kan leke med ord. Du får bære over med meg og mine påfunn, men det er god medisin for en halvsprø pensjonist som lystig setter seg ned ved tastaturet. Noen ganger blir det tullball, andre ganger mer seriøst. Dermed så har jeg melt min egen kake også i dag. Du får bare arrestere meg om dette ble for banalt.                         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.