torsdag 29. juni 2017

Vannlating



Ordet vannlating er en forfining av å være pissetrengt. Det kan høres ut som en som ikke gidder å bade- en vannlating. I min alder kjører man ikke forbi en do, uten å forlate vannet. Natta må og tas i bruk. Det fine med det er at man kan gå å legge seg igjen og det er den gode følelsen. Det er en kjent sak at rennende vann får fram trangen til å vannlate. Det er nok å pusse tennene, og da må man være rask for å rekke fram til porselensbrønnen. Nå har jeg møtt på et nytt problemområde. Fylling av diesel på tom tank. Da må du stå der til du har fylt opp 50 liter og du hører den rennende dieselen hele tiden. Det er tortur. Ser du en som fyller drivstoff med bena i kors, som tripper lett, så er det sannsynlig en over 60. Det kan være meg. Min neste bil blir en el-bil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.