mandag 29. januar 2024

Kastvollen


Da har jeg kommet meg på plass på årets feriekoloni, noen vil vel kalle det rehabilitering. I en hel måned skal jeg styrkes i ben og armer, pluss hodet om jeg ikke tar feil. Har vært her før og vet at dette er godt for kroppen. Maten er et kapittel for seg. Nærmer seg status gourmet mat. Sist jeg var her gikk jeg opp i vekt. Tror sannelig protesen la på seg også. Det er kort vei hjem om hjemlengsel skulle bli for sterk, men tror nok det skal gå bra. Det skal bli godt å få med spesialistene i kampen mot herr Parkinson. Han skal få så mye motstand vi klarer å få til, selv om jeg vet at kampen er litt håpløs til tider.  Selv om jeg har vært her før er det litt kribling i magen, nesten som første skoledag. Jeg grugleder meg litt. Heldigvis er Kastvollen en god arbeidsplass så det er mange kjente ansikter og smil både fra ansatte og utsatte. Da er det bare å pakke ut resten av innholdet i kofferten og håpe på at man ikke har glemt for mye, men kan jo glede meg over at jeg klarte den kognitive testen nylig, så inntil videre styrer jeg bilen selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.