torsdag 2. mars 2023

Venter på

 

Jeg føler at det hele tiden er noe jeg venter på. Livet består av venting. Hva er det jeg venter på? Det kan være på hjemmesykepleien. Vente på svar på prøver. Vente på å rykke fram i kassakøen. Vente på at våren skal komme. Vente på neste tablett. Vente på besøket skal komme. Vente på at pizzaen skal bli stekt. Vente på at krigen i Ukraina slutter. Vente på at Sverige og Finland blir medlem av Nato. Vente på at boken jeg jobber med skal bli ferdig. Vente på at egget skal bli kokt. Vente på døden. Vente på sommer og turer i skog og mark. Vente på at bilen på verkstedet skal bli ferdig. Vente på å få noen å snakke med i banken. Vente på at Parkinson skal plage meg mer. Vente på at søkemotoren finner det jeg leter etter. Vente på at bussen kommer. Vente på at søknaden om hjelpemiddel blir behandlet. Vente på operasjon eller legetime. Vente på at frøet jeg sådde spirer. Vente på den første linerlen kommer.  Vente på at møtet er over. Vente på at malingen tørker. Vente på en pakke med spennende innhold. Vente på at NAV klarer å digitalisere reiseregninger(det kan bli lenge å vente). Vente på at den amputerte foten skal vokse ut igjen. Vente på å vente forgjeves. Vente på en god ide. Vente på sorg og glede. Jeg venter og venter og venter. Vente på deg. Hva venter du på?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.