torsdag 17. februar 2022

Mistenkt

  Jeg fikk brev fra politiet i dag om at jeg er mistenkt. Skrekk og gru for en opplevelse. Mistenkt for å ta livet av ei ku. Jeg tror jeg trenger en JURist til å hjelpe meg. Jeg som ikke har gjort en flue fortred og spjelker beinet på en mygg om jeg skulle være så uheldig å dulte borti den. Anmelderen er ei livlig frue fra syd som nok har misforstått sin rolle i livet.  Jeg har aldri tatt livet av ei ku. Jeg har aldri tenkt tanken på å ta livet av ei ku.  Kua levde på MØre og hadde det sikkert ikke bra siden den måtte avlives, men kjære politi dere må nok lete et annet sted etter andre mistenkte i denne saken, Politiet har nå for øvrig bekreftet at jeg er utenfor mistanke og at saken mot meg er henlagt. Det holdt på å gå ei KUle varmt her. Det hele er  kugalskap.






1 kommentar:

  1. Kjell nå fikk jeg meg et godt skratt. Dette er bare tull håper jeg😄🤗

    SvarSlett

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.