søndag 8. august 2021

Jeg hater yoghurtlokk

 

Er det mulig å få opp lokket på en Yoghurt uten at det ødelegges? Det burde forskes på. Jeg blir klissete på fingere når jeg vrenger av restene. Og det er ikke bare hos Tine lokkene er dårlig, men også hos konkurrentene. Jeg har lagt lokk på dette en lang stund for å forske på muligheten på å få av lokket helt. Jeg har ført statistikk over de siste femti lokkåpninger der 38 av 50 lokk ble ødelagt. Noen typer har plastlokk. De går lettere av. Hadde jeg ikke vært avhengig av Yoghurt skulle jeg stoppe opp alle innkjøp umiddelbart, men jeg har spist det siden det kom i porsjonspakninger til Norge i 1970Da var det fast niste på sommerjobb som maler. Den gangen var begrene større og hadde lokk av aluminium og lett å åpne. Ikke nok med det, begrene var ikke festet sammen fire og fire. Noen ganger når jeg skal bryte dem av sprekker lokket på to beger. Det eneste gledelige ved det er at jeg kan spise to beger. Vurderer å starte foreningen for Yoghurtslokkets fremme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.