søndag 15. august 2021

En sommer er over

 

Den siste softisen er spist på Stiklestad og Sparbo har sunget "En sommer er over" på Reiseradioen. De siste badetemperaturene er lest opp. Noen  føler en slags tristhet og andre gleder seg til å starte et nytt skoleår og treffe venner og møte nye utfordringer. Jeg har ikke lyst til å gi slipp ennå, både august og september er ofte fine og varme med muligheter for turer(cacheturer). En sommer raser av sted, Jeg skulle gjort så mye, men rakk ikke halvparten. Hvorfor er det slik at lange sommerdager flyr fortere en korte vinterdager?  Er tid bare en følelse? Den siste ferieturen for min del er ikke tatt. Det blir en tur til Sandnessjøen og en til Ringerike før snøen kommer. Slik er det å ha ferie året rundt. Det er nesten bare badetemperaturene som er forskjellig. Nå skal jeg bruke høsten til små vandringer i skog og mark. I tillegg skal jeg ferdigstille en bok. Det har vært målet lenge, så får jeg håpe at høsten har plass til alle gjøremål. God høst alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.