lørdag 3. juli 2021

Fotballfeber

 

Jeg kjenner det i hele kroppen. Det er ikke Korona som plager meg, men jeg er alvorlig angrepet av fotballfeber. Jeg er allergisk mot styggedommen, uansett om jeg slår på tv eller radio snakkes det om fotball. Jeg er ikke smittet av den gleden mange har ved å sette seg ned foran tv apparatet og nyte en fotballkamp. Har for øvrig en ting felles med fotballfolket. Jeg gleder meg til finalen. Da er marerittet over og feberen slipper taket. Og tro nå ikke at jeg unner alle fotballinteresserte gleden av å se en god fotballkamp. Det heter vel at av alle uviktige ting i verden er fotballen den viktigste. Jeg håper Danmark vinner. Det er det lengste jeg kan innrømme av fotballinteresse. Siden jeg altså er i en febrilsk tilstand setter jeg meg selv i karantene. Jeg pålegger meg selv å ikke slå på tv til fotballkampene er over, men det er krevende når de flytter på nyhetene. De er ikke så viktige når det er fotballkamper på gang. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.