lørdag 6. april 2019

Bare et lite ord.



Et ord kan skade akutt og brutalt, men også gi enorm glede og vennskap. Det er kanskje de minste ordene som gir mest glede, sagt av den rette personen. Det trenger ikke være mer enn et hei. Eller det kan være som i dag da en gammel venn dukket opp på Facebook siden og gjorde meg veldig glad. Gode ord bør hedres. Det er så flott at de er funnet opp. Gode ord er som tørr ved som gir varme til hjertet. Du får lyst til å sende gode ord tilbake. Egentlig rart at vi ikke er flinkere med disse ordene. Jeg vil lage en ordsky der jeg kan hente ned ferske, varme ord når jeg trenger dem. Gode ord dør sist. Ikke mine ord, men vise ord. Kjære deg, takk for at du leste dette. Og hjertelig takk til deg som inspirerte meg i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.