fredag 12. august 2022

Steinkjermartnan

 

Martnaden i Steinkjer er åpnet og her finnes det tilbud på det meste, men nytt av året er at et begravelsesbyrå i byen har egen stand. Jeg ler meg ikke i hjel, men det er nok den standen som vekker oppsikt. Blant lakrissnører, pølser, kjøkkenkniver, ransler og bilmerker finner man representanter for siste reis. Her kan du få hvit enebolig og bli medlem av jordstyret. Det er også penger å spare på stein, 20%, men anbefaler ikke av den grunn å hamstre. Fra utstillers side er tiltaket dødsens alvorlig og de tar imot deg med åpne armer. Siden jeg har kremert det ene beinet vurderer jeg å gå innom for å få tilbud på resten av kroppen når det blir behov. Jeg håper de har langtidstilbud.

1 kommentar:

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.