mandag 22. august 2022

Hvis du er en ku...

 

Jeg ble minnet om en artig episode som skjedde da jeg jobbet i NRK. Jeg hadde sendingen og skulle innannonsere en låt. Normalt ville jeg ha gått gjennom platetitlene på forhand, men litt stress før sending gjorde at jeg ikke rakk det. Jeg ser ned på arket foran meg og ser verdens mest idiotiske tittel på en låt, "Hvis du er en ku, kan du se meg nu". Jeg måtte jo bare lese den opp. I sideblikket ser jeg at lydteknikeren bare brekker sammen i latter og i samme øyeblikk skjønner jeg at det var en dansk tittel; "Hvis du ku se meg nu". Dermed åpnet latterdøren seg i studio for åpen mikrofon. Den tabben gikk rett inn i tabbearkivet. Det verste var at jeg møtte folk som minnet meg på det ute blant lytterne i lang tid etterpå.

1 kommentar:

  1. Tenk på alle du gledet ved at de fikk seg en god latter den dagen!😊

    SvarSlett

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.