lørdag 16. april 2022

God påske

 

Ønsker alle gode venner, følgere og andre en framifrå god påske. Min startet med den lengre geocachetur til Sundsvall i Sverige. Noen mener sikkert at jeg er gal som kjører 1400 km for å finne noen plastbokser med en lapp inni. Dere har sikkert rett, men så har dere ikke sett så mange flotte steder som ligger på bortgjemte stier som vi geocachere får oppleve. At jeg med en fot klarer å gjennomføre en slik tur er støtte fra gode venner der jeg må ha hjelp. En god protese som fungerer bra er et must. Vi besøkte utallige kirkebygg og andre monumentale bygg. Vi krysset den enorme Indalsälven utallige ganger. Flere flotte fossefall og et mannefall som undertegnede sto for. Det ble registret på Richters skala, men en øm kropp må man tåle på påsketur. God påske til deg enten du sliter deg over et fjell, storkoser deg i hytteveggen eller ved sjøen eller kanskje på egen veranda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.