torsdag 23. desember 2021

God jul

 

Det er ikke bare grevinnen og hovmesteren som må feire jul alene i år. Koronasmitten prøver å ødelegge julen for mange. Det vil den ikke klare, julen er for sterk til det, bare husk å ta av munnbindet før du spiser juleribba eller pinnekjøttet. Her har barna  hjulpet meg med å pynte litt til jul. Naboene har fjernet overskuddssnøen som ligger på fortauet, postmannen har kommet med julekort og en hyggelig dame kom på døra med en blomsterbukett. Alt sammen hyggelig og som bygger opp til julehelga. Alle gaver er kjøpt inn. Det samme med middagen som skal serveres. For en som er fra Voss så er røkt pinnekjøtt med Vossakorv en selvfølge julaften. Selv ønsker jeg meg snille unger, men det har jeg allerede fått. Året har vært fint tross noen skavanker og en litt slitsom sykdom, men sykdom har også noen fordeler, selv om de ikke alltid er lett å få øye på. Jeg har for eksempel fått lov å parkere på handicap plasser, alltid ledig plass og nært inngangen til de lokalene jeg skal besøke. Man tar det ikke som en selvfølge at alt går på skinner. En ekstra julehilsen til alle som sørger for at hjulene holdes i gang.  Jeg takker alle blogglesere for fine tilbakemeldinger både på det som skrives her og i boken "Bare 1 fot" som mange av dere har kjøpt. For noen dager siden fikk jeg noen spennende saker jeg skal se på etter jul. Ønsker dere alle en God jul, så får vi håpe at verden roer seg litt både i aggressivitet og med hensyn til smitte. Merry Christmas. Vrolijk kerstfeest. Häid jõule. Veselé Vianoce. Frohe Weihnachten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.