søndag 15. juli 2018

Jeg blir så eitrende irritert!!!



Har du noen gang hatt slike ID-bevis som du henger i en snor rundt halsen? De har et bilde av deg på forsiden og gjerne noe tekst. Slike har vi på Spelet for å vise hvem vi er og for at vi skal kunne gå fritt på området. Jeg har slike på jobb også og ofte på kurs. Baksiden er gjerne hvit uten tekst. Hvorfor i all verden har disse kortene en tendens til å snu seg slik at den hvite siden vender ut? Hvorfor kunne de ikke trykt bildet på den andre siden, slik at det blir rett? Hvorfor skjer dette? Jeg prøver å lure kortet ved å henge det feil vei når jeg tar det på, men tror du at det snur seg da? Aldri. Jeg vet at kortet hater meg og det er gjensidig. Tenker å skrive «snu kortet på baksiden», men da kan jeg risikere at noen svenske venner blir stående der å snu kortet hele tiden.  Jeg blir gal av det endevendte kortet. Gjorde derfor en forundersøkelse. Det viser seg at kortet snur seg oftere hos menn enn kvinner, spesielt barmfagre jenter. Det bør det forskers mer på. Helt sikkert noe for Helseundersøkelsen i Nord-Trøndelag. De har sikkert samme problemet med sine ansatte. Og ja, det er et helseproblem. Jeg blir så eitrende forbanna på at jeg ikke finner ut hvorfor det snur seg. Pulsen stiger, svetten siler og jeg får blod på tann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.