søndag 14. april 2024

Butikkpakket kvalitet

Jeg kjøpte en pose med klementiner, butikkpakket kvalitet må vite. Så begynner min litt rare hjerne å smake på mer enn klementiner jeg nettopp har tatt skallet av. De ca 20 mandarinene var av butikkpakket kvalitet. Hva betyr det? Er det bedre enn lagerpakket, pakket på produksjonsstedet eller lagt i pose av meg fra frittgående stabler. Jeg lurer på om det egentlig er en advarsel fra butikken.  Der budskapet kanskje egentlig er at disse har ligget lenge i butikken, nå må vi få dem ut.  Hva kalles den beste kvaliteten? Jeg tror ikke det er butikkpakket kvalitet, men sannelig om jeg vet hva som er best. Selv foretrekker jeg håndplukkede mandariner. Jeg er nemlig usikker på forskjellen på mandariner og klementiner.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.