onsdag 29. november 2023

Bokbad og lansering av ny bok


Jeg har vært så heldig å få lov til å skrive 75års jubileumsboken for Røde Kors i Trøndelag. I kveld var det lansering og bokbad med innbudte gjester. Boken er gitt ut på Kolofon forlag. Den er på 330 sider og omhandler en rekke hendelser og fortellinger. Det er en jubileumsbok, men også en minnebok for det arbeidet som er lagt ned av frivillige gjennom mange år. En stor takk til de som har bistått meg med dette arbeidet. Det ble en minnerik kveld for meg som forfatter. Det er alltid litt spennende å legge fram en ny bok. Dette er min 19. bok, likevel er man like nervøs når produktet legges fram for publikum. Boken vil bli mulig å kjøpe fra salgssiden til forlaget om kort tid. Kolofon Bokhandel. Den kan også kjøpes hos Trøndelag Røde Kors.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Useriøse kommentarer blir slettet. Nett-troll kan holde seg i fjellet sitt ellers setter jeg pris på din mening.